Tubikmom ben daha yolun başında sayılırım ama gönlümden geçen normal inşallah öyle olur ama doktorum hangisini yapabiliyorsan o dedi ben de kesinlikle öyle düşünüyorum koşullar değişirse sezaryen de olur bebeğimin ve benim sağlığım için hangisi uygunsa o 💐