4cocukannesi Edadeniz22 ben bilmeden bir kez kullanmıştım bir sıkıntı olmadı ama zararliymis kullanılmamalıymış
benkosarim Edadeniz22 evet kimyasal olduğu için bebeğe zararı var vücut tarafından emilip zehirlenebiliyor bebek kesinlikle kullanmak yasakmış
4cocukannesi Edadeniz22 en iyisi ağda yaptırmak başka çaresi yok hem rahatlık hem uzun zaman temiz oluyor çıkana kadar
4cocukannesi Edadeniz22 ilmini bilen biri alirsa sarkma olmaz zaten doğuma kadar yaptırırsiniz sonra lazer veya istediğiniz yöntemle devam ben hep lazere gidiyordum hamilekikte bıraktım 6. Aya kadar kendim sonrasını da kuaförde aldırdım agdayla şimdi lazere baslayacagim
Anneeghh2603 Ben normal de eldivenle alıyordum göbüşüm çok büyüdüğü için alamadığım da ağda yaptım hem daha iyi hem de daha temiz oluyor bir kaç kere yapmaktan bir zarar gelmez sarkma vs yani zaten doğurduktan sonra rahatız