Aleynaozn zeytinyağı ben hamileliğimin başında çektim ağlıyordum bir kaçgün zeytinyağı pamuğa dök beklet her tuvalete gittiğinde değiştir pamuğu yenile sürekli bir kaç gün dene sonuç alana kadar birde aç karnına sabah kuru kayısı ye kayısı suyu iç inşallah Rabbim biran önce şifa verir çok kötü anlıyorum seni ♥️