Kızlar bende bu hastalığa sahip olduğumu yeni ogrendim tromposit değerim 96 ve git gide düşüyor 1 aydır tedavi görüyorum hiç bir ilerleme yok internette hiç iç açıcı şeyler yazmıyor ve doğumum sezaryan olucak çok korkuyorum evde beni bekleyen bir kızım daha var 18 aylık sanki o doğuma gidip gelemeyecek mis gibi hissediyorum bu hastalığa sahip birileri çıkar mı