Kukulikukuli12 Ya Burada mıydı yoksa happykids’de mi hatırlamıyorum da 2 yerde de paylaşayım. Bebek ürünleri ne zamandır gelmiyor diye bir post okumustum haid koşun A101 e 😄👏👏
Cdem21 Kukulikukuli12 ay bende gördüm inşallah alabilirim 😅tam o gün memlekete gideceğim yolda a101 denk gelirse eşimi durdurcam 😂
Kukulikukuli12 Mylifeem Evet fiyatlar gayet makul. Ben genel ebşmden almıştım. Küvet flaan gayet iş gördü kızım 1 yaısnda arada sırada küveti hala kullanıyoruz banyoda oyun oynarken 😄
sedamom00 Kukulikukuli12 ayy katlanabilir beşik ne kadar uygunmuş keske alsam heryere götürülür kolaylık olur valla bize kalmaz bunlar sabahtan hücum ediyorlar 😬😂
Kukulikukuli12 sedamom00 gece 00:00 dan sonra uygulamasından sipariş verin. Kargo ile geliyor direk 😬💥
Kukulikukuli12 Gulbeyazozgul gece 00:00ndan sonra uygulamasından sipariş ver canım ozman kargo ile geliyor 😬