Semaa34 ben oldum canım ilk gebeliğim dış gebelikti bu gebeliğimde de test yapmıştım pozitif çıkmıştı sonra doktora gidip kan verdim orada da pozitif çıktı ama ultrasonda gözükmemişti doktor biraz bekleyelim çok küçüktür demişti bikaç hafta sonra çağırmıştı gittiğimde yine karından ultrasonda gözükmemişti ee ilk gebelik dış gebelik olunca da bundan emin olmak için vajinal yoldan ultrasonla baktı doktor ve öyle gördü yanlış hatırlamıyorsam arkaya doğru yerleşmiş o yüzden hemen belli olmuyor demişti kese için yani alttan muayene yaparak gerçek gebelik olduğunu öğrenmiştik