Hayrunnisakygsz genelde herkes tekrarladığını yazmış o yüzden merak ettim acaba eş tedavisini denediniz mi? Ben hamile değilken geçirdim bunu aynı dediğiniz gibi kanatırdım kaşımaktan. Aylarca sürdü bide ben doğal yollar denedim hep bana mısın demedi. Doktor bana 2 farklı fitil bir krem bir de hap yazmıştı. Erkeklerde mantar belirti vermiyo sürekli tekrar tekrar bize bulaştırıyolar o yüzden doktoruma eşimde de varsa ne yapmalıyız dedim aynı haptan ona da yazdı. Tamamen kesildi şikayetlerim gerçekten bi daha da olmadı. Eğer yapmadıysanız eş tedavisini öneririm