Boncukoyunu1 Haftaya girmiş bulunuyoruz 🥰 Uygulamaya göre son 14, zorunlu sezeryan olacağım için daha az pazartesi günümüz belli olacak 🤍 Sizin kaç gününüz kaldı ? Hangi meyvesiniz ?
Boncukoyunu1 Pirayeee Benimde haftaya 39. Haftayı doldur öyle yapalım dedi pazartesi de gününü netleştireceğiz 😬 haftaya cuma 39 oluyorum 😬 Çok heyecanlı 🙈🥺
Pirayeee Boncukoyunu1 bende ağrı coook ondan biraz erken alacz😅 hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalm inşallah 🥰
Meryem0555 37+0 marul olduk 😊 Heyecanlıyım ilk hamileligim haftaya cati muayenesi yapalım dedi doktor bakalım 😊