Kızlar selam, şeker hastası olduğum için bebeğimin kilosu çok fazla önden gidiyor 36+4 bugün doktorum 39. Haftaya kadar gelmezse sezeryanla almam gerekiyor dedi. Doğumumun başlaması için ne yapabilriim. Normal doğum istiyorum ve bebek kanala girmemiş henüz. Önerileriniz neler?