Nez_1992 Yarın doktor kontrolüm var kızlar 33 hafta 1. Günüm Sizce sezeryana gün verir mi 🤔 tarih belli olur mu 🤔
Busbus43 Nez_1992 bende 33+3 de gittim. 15 gün sonra gel gününü verelim dedi. 21 ekime randevu aldım bakalım ne zamana verecek🙄 gönül ister 8 kasım olsun 38+2 oluyo ama gene de nasip🤲🏻
hemsiree Nez_1992 kız öyle deme nst ile boşuna mı kontrol ediyorlar. her şeyin yolunda gidiyo olması lazım
Nez_1992 Busbus43 beni bıgün natye bağlamadı ya erken diye düşünüyor galiba doğuma da şimdilik 14 kasım dedi daha erken de olabilirmiş
Kaahvelii Nez_1992 33 haftalikken gittim 15 20 gün sonra gel gün verelim dedi 18 ekimde gideceğim bakalım neler olacakkkk