Melisabb canım bende şuan 32. Haftamdayım 20 lik dişim çürümüs agrıdan ölüyordum beynime vuruyordu agrısı resmen parol ic ic fayda da saglamadı anlık kesti agrıyı baktım olmuyor dişçiye gittim gece cok cürük ve cekilmesi gerektigni soledi o an doktorımu aradım ve onay vermedi cekilmesi icin 7 hafta dayan dedi antibiyotik ve agrı kesiciye karar verdiler iki doktorum telefonda konusup birde col cok kötü oldgumda haftada bir kez olmak şartıyla doguma kadar kuvvetli bi ağrı kesici iğne yazdı 2 gündğr cok şükür şişim indi ama ara ara agrı vuruyor inş dogum yapar yapmaz cektircem hemen allah sana da bana yardım etsin dişş cok zorr