Kızlar merhaba. 35+3 olduk. Bugün doktor muayeneme gittiğimde doktorum bebeğimde gelişim geriliği olduğunu söyledi. 2 hafta önceki ölçümlerden birkaç gün önde çıktı. 2300 gram olmuş. Kan akışı da iyiydi aslında. Bazen kendiliğinden durabiliyormuş. Haftaya ilerleme kaydetmezsek bebeği suni sancı ile alalım dedi. Bu tarz bir durum yaşayan var mı. Çözüm ne oldu.