Kaldı surda bes bucuk haftam doktor um doğum gunum de sezeryan a alcak bı tarafta heycam bı tarafta ıkı cocuk ıkıgun evde bensız kalcak dıye uzuntu sonu guzel olcak bes kısılık guzel bı aıle ınsalalh saglıkla gel oğlum 💖
Hepınıze saglıklı dogumlar guzel hamısler