Centrum merak etme allahın izniyle bende 27 haftalık dpgurdum ama 24 de kalmıştı gelişimi gebelik zehirlenmesi şuan 4 yaşında oglum hiç bir sorunu yok çok şükür 2 ay yogun bakım 1 ay yenidogan servisinde kaldı siz bol bol aüt sagın daha hızlı toparlar bizimkide kalbi durmuştu bişey olması allahın izniyle stres yapmayın ben hep yaşayacagına inandım sizde öyle yapın allah kavuştursun inşallah