Hilalbasakk Merhabalar güzel annelerim , Bu ay sonu inşallah doğum bekliyoruz. Ancak henüz hastanede dağıtacağım isimli çikolata yaptırmadım sizler yaptırdınız mı ? Yaptırdıysanız nerede yaptırdınız? Var ise görselini paylaşabilir misiniz 💋❤️
hemsiree Hilalbasakk dün sipariş verdim henüz elime ulaşmadı. hacı şerif marka aldım çikolata işlerini hep ordan hallederim güvendiğim tek marka
Seymoshh Hilalbasakk ben kendim yapacağım haftaya inş tatbaktan kilosu 100₺ ye folyolu çikolata alacağım 130 küsür adet varmış kilosunda yazıcımdan kuşe kağıda isim hazırladım yapıştır geç😅
trakyalikizce Hilalbasakk bugün sipariş verdim bir kutu bebek çikolatası sayfasından bir kutu da çikolata deposundan bakalım geldiğinde nasıl olduklarını yorumlarım☺️
babydmrts Hilalbasakk hacı şeriften yaptırdım, siparişten 1 gün sonra elime ulaştı, ki buz torbasına sarıp yollamışlar, hediye cezerye de vardı, çikolatanın tadı da güzel
Smyye1B Hilalbasakk Benim bebeğim doğdu mevlüt seti yaptidim içinde çikolata da vardı yapan yer sadece bebek çikolatası da yapıyor tadı harika bayıldım öneririm .😇 Minnostarimlar Instagram adresi.😇
Melokrks Hilalbasakk Ben çikolata deposundan yaptırdım çok güzeldi tadı herkes beğendi hatta bebek doğmadan bir kısmını kendimiz yemiştik 🫢 ınstagramda sayfası var güvenilir ve kargo çok hızlı geldi
Dilossh Hilalbasakk benim de ay sonu doğum dün sipariş verdim herkes önerdi diye çikolata atölyesinden aldım 100 lü kargoyla 240 tl gibi bir fiyat 😊