Skrn1 Kızlar ben 4 aylık hamileyim hamile olmasam yarın adet günüm denk mi geldi bilmiyorum ama hem bel yumurtalık hemde vajinal ağrım var ama durmayacak kadar çok sancılı değil adet olucakmışım gibi hissediyorum sizce normal mi ?
Cnslrsln Skrn1 ilk 3-4 ay rahim hamileliğe alışana kadar regl sancısı olur onun dışında rahim büyüdüğü içinde sancı oluyor eğer kanaman yoksa bu ağrılar hep olacak geçmiş olsun :)