betiizimm yok ya bugun tum gun doktorlarin konusmasini izledim her ihtimale karsi ilk trimester boyamayin onun disinda boyatabilirsiniz diyorlar.Amonyaksiz boya kullanin bir de solumamaya calis. Bu kadar. Zaten hergün yapilan bi işlem degil. Ciddi anlamda insanin psikolojisi bozuluyor yani bu da bebegi huzursuz yapiyor. Ünlüler, sosyal medyadakilerin falan saclarina bakiyorum hep boyali, hamilelikte bile. Bilmiyorum ya inş bisey olmaz herseyde risk var. Benim de ciddi anlamda psikolojim bozuluyor kac gundür sebepsiz agliyorum. Insanin psikolojisi de cok önemli