38+0 da çatı muayenesi oldum yani bugün (hiç korkmayın abartıldığı gibi bir şey değilmiş) yalnız sonrasında 2 defa kahverengi belirti geldi acaba muayeneden kaynaklı mı ? Ya da her an her şey olabilir mi ? Çok merak ediyorum nstde 1 -2 yane kasılma çıkmış tabi ben hissetmedim hiç…