2 aylık oğlum var reflüsu var onun için anti reflü mama kullanıyorum Bebelac normaliyle karıştırıp versem mama çok koyu oluyor kabız olabilir dedi doktor zaten kakasını biz yaptırıyoruz poposuna uyarı vererek . O şekilde karıştırıp versem nasıl olur yapan varmı aranizda