Selinimuu bugün kendisine gittim acilden giriş yaptım şiddetli ağrı ve kusmam var diye ultrason muayenesi yaptı geçmişimi sordu düşük veya başka bir problem varmı gibisinden sorular ki yok ilk gebeliğim bu ultrasondan bakıp çocukta bir problem yok sadece ense ölçümü 2 civarı fetal dna vermenizi öneririm dedi benimde geçmiş postlarımda yazıyor zaten 3 perinatologla görüştüm hepsi amniyosentez istemişti yaptırmadım diye söyledim o da fetal dna gibi bir işlem varken ve durum bu kadar ciddi değilken neden amniyosentez riskine giresinki dedi bence mantıklı geldi ama ağrım ve kusmama sadece progestan hap yazdı bunu iç kasılmaların olmaz dedi hani ne bi kan ne bi idrar istemedi öncesinde anadoluya gidiyordum özcan beye bıraktım onu memnun kalmadım en ufak şeyde duruma göre kan veya idrar tahlili istiyordu sadullah bey de istemeyince şaşırdım ayrıca özcan beyden bahsettim kendisinin öğrencisi olduğunu söyledi ama samimi bir doktor yaklaşımı iyiydi sohbeti muhabbeti sarıyor da önemli olan işi tabiki de kusura bakmayın biraz uzun oldu 😊 sizede geçmiş olsun iyiki doktorun dediğini yapmamışsınız bana da dese böyle bişey farklı doktora geçerim tabiki özcan bey e göre bebeğim hastalıklı alınması gerekiyormuş 11.haftada söylemişti bu yüzden doktor doktor gezdim