_anne_kuzusuu00 Deletedmom_8 rabbim saga sağlim kavuştursun sende benim gibi 3-3.500 flan olur bebişin herlde ☺️🐣🐣
Deletedmom_8 _anne_kuzusuu00 sağlıkla hayırlısı ile alalım da kucağımıza. Kiloları hiç önemli değil.yeter ki iyi olsunlar 🐣🙏🏻
_anne_kuzusuu00 Deletedmom_8 aynen öyle yolu bitirdik sayılır kavuşmayı dört gözle bekliyoruz artık ☺️🐣
egeninincisii Eskiz 29+2 63 kilo. 52 ile hamile kaldım. Geçtiğimiz iki haftaya kadar çok hızlı kilo alıyordum. Şu an şekerden dolayı diyet ve spor yapıyorum o yüzden kilo alımım durdu. 2 haftadır 63’üm.
Ebrarabla_06 Eskiz 31+3 haftalığım canım benim + 2 kilo aldım haftada 500 gram ayda 2 ile 4 arası almak normal karşılanıyor canım