Bnmv-1 Benim çok ufak tefek eksiklerim kaldı onun dışında ana kucağı ve beşiğide bez ıslak mendilide bugün sipariş verdim kuyafetlerde tamam ekstradan kilotlu çorap alcam onuda doğurmadan önce alırım diye düşündüm kendimin eksikleri var pijama takımı kilot vs sizde durumlar ne neler aldınız
Annesininportakali53 Bnmv-1 herseyi tamam ama yikanmayi ve utulenmeyi bekliyorlar hafta sonu yapacam yavaş yavaş bir hafta sürer zaten yıkayıp utulemesi yardım edecek biri olmadığı için 32 haftaligim hastane çantasını da 2 hafta sonra hazırlarım
1erkekkannesiiii Bnmv-1 her şeyi hazır şükür 🙏 bugün de dolabı geldi miniğin Allah’ın izniyle yavaş yavaş yıkayıp ütüleyip katlamaya başlarım 🥹😍
1prensannesi__ Bnmv-1 34+4 haftalık olduk 38 gün var doğuma daha ne beşiği alındı ne bebek alışverişi yapıldı ne benim alışveriş ne hastane çantası hazırlandı ortada hiçbir şey yok😬Eksik hazırlık çok diyorum ama büyütme o kadar gözünde diyo eşim haftaya maaş alınca başlarız alırız diyo🤷Yapana kadar inşallah doğurmazsam🤲
Mucizemiz-Uraz Bnmv-1 sağlıcakla alın yavrunuzu ♥️ Emeğiniz boşa gitmesin 🙏🏼🙏🏼 Benimde bebeğin her şeyi tamam benim lohusa kıyafetim kaldı sadece, doğuma 2 ay var, kilo alır mıyım almaz mıyım bilemediğim için sona bırakıcam galiba 😒
Seyma0323 Benimde herşeyim hazır çok şükür. Bu haftasonuda bebek deterjani, şampuan, bez ve ıslak mendili alıcam. Kiyafetleri yıkayıp valizi hazirliyacağim🙏 Allah sağ sağlam kucağımıza almaya nasip etsin
Oezgii Oğlumun her şeyi hazırda ben henüz kendi hazırlıklarıma başlayamadım tam eksiklerim çok fazlaa 🙄
gizemakay 25+5 teyiz henüz başlamadııık 😅 ufaktan basladım şampuan ıslak mendil banyo küveti vs daha bisürüüü eksiğimiz var 🫠
Bnmv-1 Annesininportakali53 senin çantayı yavaştan hazırlaman lazım ben de 32 gibi hazırlarım şuan 27 haftalığım bakalım
Oezgii Annesininportakali53 bence yavaştan hepsini yapmaya başla ağır ağır yap ki kendini strese sokma tek yapacaksın biz şuanda 29 haftadayız ama erken doğum riskim olduğu için tetikteyiz vaktiyle gelir inşallah bakalım 🤔 Senin bebişte sağlıkla gelir inşallah 😍
Muhammedinannesi2424 27 haftaligim herşey tamam 1 ay oldu. Kaldırdım yikama ütü çanta hazırlama kaldı sadece
Aksakal1907 @Bnmv-1 33+1 oldum kızımın kıyafetleri yıkandı ütülendi kendi dolabıma şimdilik koymuştum bugün onun için de dolap aldık montesini eşim yaptı bende ufak tefek yardımcı oldum 🤭🤪 yarın onun kıyafetleri dolaba yerleşir inşallah 😄 biberonlar kaynatılıp yerini alacak eksik olarak maşrapa kova fırçası ve tarağı kaldı sanırım benim eksiğime gelirsekte depend almadım henüz sanırım başka eksiğim yok göğüs pompasına doğumda duruma göre bakacaz artık inşaallah gerek kalmaz 🤲 hafta sonu sanırım hastane çantasını da hazırlarım çünkü ne zaman ne olacağı hiç belli olmaz 🤷
Gebeyim15 1prensannesi__ vqllqhi bende de durum aynı eşime diyorm bu hafta sonu halledelim artık daha dur bismillh diyor ve ben 34+5 deyim beşik ıvır zıvır bir sürü eksiğim var korkuyorum doğurcam eşyasız kalıcam 😀
Bnmv-1 1prensannesi__ yaa inşallah yetişirr insan ağırlaşınca zor yapası geliyor ama olsun para olduktan sonra herşey hazır alınır 🥰
Bnmv-1 Mucizemiz-Uraz amin inşallah sağlıcakla alırız 🥰🤲 ben lohusa kıyafeti yerine pijama takımı tercih ettim 🥰
Dilara556 Bnmv-1 25. Haftadayım bebeğin beşiği,küveti tamam ,kıyafetleri yıkandı ütülendi .benim ufak tefek eksiklerim kaldı onları alcam 🥰