197520 ebelerı de ıyı benım oglan gogsumu tutmadı her cagırdıgımızda geldıler agrım var dıyınce kosup geldıler hele amelıyathanedekı doktorlar senı motıve edıyor gulerek gırdım ben doguma doktorum saolsun resim de cektı amelıyathanede ve,cok temız hastane ılgı alaka cok güzel,ben gene canan hocamda yapmak ısterdım dogumu ama malum fıyatlar baya artı Su An dogum ben sezeryan oluyorım 6700 ıkı sene once oglumu 2500 e yaptım dogumu sımdı tuzla devlette yapıcam dogumu ezgı hanımda mükemmel
Dogumhane tertemız birsuru hemsıresı var odaları temız