@femmefleur Ben girdim. Şuan 36 haftalık olduk tabi birkaç ay önce girmiştim. 3 boyutlu bi ultrason görüntüsü ve cd veriliyor. 15 dakika falan sürdü çok sürmedi. Radyoloji uzmanı zaten ultrasondan bebeğe bakan kişi, yaşı baya vardı bilmiyorum yani mecburiyetten bende güneş tıpta girmiştim en uygunu orası diye 🙈