Bir negatifi daha kaldıramicağım sanırım🥹 3 yıl bekleyişin içinde 2 kez kimyasal yaşadım. Klomen ile hamile kaldım 2 kez. Onun dışında hayır… ve tam 1 yıl geçti ustunden. 1 yıl once Ekim de kan testimde pozitifi gordum ve sonra inişleri de gordum. Yıkıldımm🥹 ondan sonra tedaviyi kestik ve oylesine bıraktık kafamdan bile atmıştım ustune gitmemiştim fakat yine olmadı… bu akşam eşime sordum Bizim de bebeğimiz olacak mı🥹 çok üzücü dimi…. evimin yan tarafında ana okulu var , her sabah baktığımda diyorum bende bir gün boyle okula goturecekmiyim evladımı… içim gidiyor oraya bakınca…. artık hiç birşeye sevinemiyorum eskisi gibi… yani hamile kalınca dunyalar bemim olacakmış gibiyim…