Ozgex _ipek_Ayaz_ ihtiyacı olanlara Verdim bayada vardı çocuğumun basının gözünün sadakası olsun dedim eczane getirin geri alırım demişti yine de 3 aileyi mutlu etmek daha güzeldi
minipanda Aslaninannesi01 meraba canım sen nerde yaptırdın tüp bebegi bana rapor cıktı igneleri rapor bi kısmıda olsa karşılıyomu
Aslaninannesi01 minipanda hayır Osmaniye’den almıştık elimde gonapeptly var isterseniz size verebilirim Mart/2023 tarihli yanlış hatrlamyrsam
Aslaninannesi01 minipanda fazla gerek olursa verebilirim Kasım’da Başkente gidecem o zamana kadar kimseye vermezsem hastaneye vereceğim