findiklibadem uraz_ve_annesi- zaten heycandan herhalde istahtan kesiliriz ama susuzluk?? Cok zor :D Allah yardimcimiz olsun
uraz_ve_annesi- findiklibadem aynen sezaryene girmeden korkudan aklına gelmez çıkınca heyecandan 😂 sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza
Kaahvelii uraz_ve_annesi- Aç kalmaktan korkan bir ben 🙈🤣 Sanırım serumlar etkiliyor ya ilk sezeryandan sonra şunu yicem bunu yicem diyen ben sadece zorla çorba içmiştim 🤣 Şimdi ikinci olcak 12 den sonra sabah alsa ameliyat saati ben napicam diyorum çünkü 5 te kalkıp bisiler yemeye alıştım bu haftalarda🤣😥
Erbe ies gece 12 den snra bişi yeme demişti ilk gebeligimde sabah 10 da girdim ameliyata ciktiginda emin ol acikmiyosun beş saat üç serum takıldı ve benim canım hi bişi istemiyordu zorla hoşaf su falan içmiştim süt olsun die sütüm hemen gelmsiti
Lavanta27 ies yarın sabah erkenden 8 de gel dedi ve gece 9 dan itibaren birşey yeme dedi bana susuzluk zorluyor biraz☺
AleynaSvn uraz_ve_annesi- çok geç alınmışsınız ama normalde sabah alırlar bana da gece 12 den sonra bişey yeme dedi sabah beni 9 da aldılar hemen