Rabiasazlik canim bende 360 derece donen arabalari cok begeniyodum ama arabayi aldigim yerdeki arkadas bi zaman sonra cocuk buyudukce saga sola sallaniyor sıkıntı yaratiyo demir kisimlarinda asinma oluyo demisti acikcasi cok kullanisli degil demisti. Ondan sonra vazgectim prego aldim bende gercekten daha dayanikli ve saglam ona gore