Benim de 17. Haftam bitecek son 10 gundur hissediyorum ama belli sekilde degil zaten kendinizi dinleyince eger bebegin hareket ettigi ana denk gelirseniz anca o zaman.. icinizde minik minik segirmeler hissedersiniz ☺️ goz segirmesi gibi minicik bisey oluyor.. ama hissedebilmeniz icin gercekten ona iyice odaklanmaniz gerekiyor hareket halinde is yaparken vs hissetmek imkansiz cunku ☺️ benim genelde gobek deligimin sag tarafinda oluyor daha cok ☺️