40 lanana kadar sarılık gitmedi. Ten rengi sapsarıydı. O yüzden mama takviyesi verdi doktor. Hem emdi hem mama verdik. Gün ışığında tutun dedi. Bir de beyaz ışık yakın dedi. Artık devir değişmiştir belki 8 buçuk yaşında oğlum. Ama benim bildiklerim bunlar. Şifa bulsun çabucak. Sürekli kan almaları tekrar tekrar bebeğin ağlaması annenin çok canını yakıyor çok iyi anlıyorum. Neredeyse 2 ay çekmiş bir anne olarak. Güzel yavrunuz çabucak iyi olsun. Bol emzirebilin inşallah