Beni uykudan uyandıran bel ağrılarım olmuştu. Sabah da suyum gelmişti. Gece sancıyla uyanıp geri uyumuştum bir süre sonra. Ama o zaman kaç dakikada bir oldu diye bakmamıştım. Çok yoruldum diye öyle oldum sanmıştım. Dakika önemliymiş ve düzenli olması önemliymiş. İkinci doğumum olacak sanki sıfırdan başlayacağım. Suyum gelmezse doğumu anlamam sanki 😂