aysenur027 bende 22 haftalık oldum bu gece. Uygulamaya göre 10 Şubat kırk haftalik olacak fakat normal olduğu için ilk doğumum bu ne zaman nasıl olur hiç fikrim yok🙂 kızım 40+2 de suni sancı ile doğdu inşaallah ablasına benzemez de biraz erken gelir son haftalarda beklemek bilinmezlik gerçekten çok zor oluyor