30+4 haftalık hamileyim ama 20+6 da yoğun sancılarla doktora gitmiştim çatı muayenesi yaptı ve hiçbir problem yoktu çok şükür. Bebek çok küçükken girmiştim çatı muayenesine ama hiçbir şey hissetmedim kendini serbest bırak doktor kendini ayarlıyor ve bakıyor o en iyisini biliyor acısı sancısı hiçbişey yok tüm elini sokmuştu ve küçük olduğu için iyice içine girmek zorunda kalmıştı ama hiç bişey hissetmedim dediğim gibi korkma endişelenme kendini bırak hemen bakıyolar zaten 😘 bebeğini strese sokup kasma rahat ol inşallah sancısız acısız hemen yaparlar canım daha 21 yaşındayım tek bebeğim iyi olsun diye girmiştim baksınlar bişey varsa erkenden müdahele edilsin diye ama sorunsuz acısız sancısız baktılar bitti Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ☺️