Bebeğim daha 31 haftalık ama gelişimi daha ileride gozuyor kafa yapısına göre doktor 36-37 haftalık dedi ve sıvı birikmesi oluşmuş tam sınırda dedi ama içim hiç rahat değil bu oluşan sıvı 1 ay içinde oldu önceki kontrolümüzde böyle bişey yoktu lütfen yardım edin bilgisi olanlar 😔😔🤲