Herkese merhaba. 36 haftalık hamileyim. Bebeğin hıçkırık olayını biliyorum ancak bugün yaklaşık 3-4 dk boyunca aynı ritmik hareketlere şahit oluyorum. Kalp atışı gibi insanların aynı ritmik seviyede yapamayacağı şekilde bi hareket. Bilmiyorum anlatabiliyor muyum acaba. Hıçkırık olsa 1 dk yı geçmiyo. Ancak karnımda 3-4 dk boyunca hiç durmadan kalp atışı gibi ritmik harekete ilk defa bugün rastlıyorum. İlk defa olunca korktum doğrusu. Yaşayan veya sebebini bilen var mı acaba?