Mugehkc Dış gebelık gecirdim 2020 martta sonra bir aşılama ve yumurtlama takibi yaptrdık fakat hamile kalamadım Simdi kararsızım pkos haric sıkıntı yok beklesem mi biraz daha yoksa tüp bebekmi yapsam
queen-2 Mugehkc neyi bekleyeceksiniz zaten yumurtaniz caylamiyor birgun biri çatlar diyemi umut ediyorsunuz hazır birsuru yumurta varken tup bebek denerdim
Ceyda76 Mugehkc bence daha çok zamlanmadan bı an önce yaptırın zaten uzun sureclerı kapsıyor zaman kaybınız olmasın her yolu denemıssın zaten pkos da tüp bebek için avantajdır
70_siradanbiri Mugehkc bence beklemeyin benim de 3 kaybim var ve ben çok yoruldum artık 5 yıllık evliyiz bu ay başlamayı düşünüyoruz tup bebeğe ,yasim da 29
Aksakal1907 @Mugehkc yaş 29 olmuş bence beklemeyin daha fazla maddi durumunuz varsa başlayın derim bende 29 yaşımda başladım 30um da gebe kaldım 31ime anne olarak gireceğim inşallah 🤲🥰 ilk denemede tuttu şuan 33+1