mucizemizibekliyoruzz Almanyada yaşayan annelerimiz sizlere bi sorum olacak. Kuzenim doğuma gelecek almanyadan. İhtiyacım olan bir şey kalmadı aslında ama orda türkiyeye göre daha uygun olup kesin almam gereken bir şey varmı? Ona göre getirecek. İkimizde bilmiyoruz çünkü 😬
Rabiamasat mucizemizibekliyoruzz burdaki herşey pahalı zaten türkiyeye göre bebek eşyaları ürünlerinde ben hepsini türkiyeden aldım ☺️
Rabiamasat mucizemizibekliyoruzz yiyecek olarak herşey ucuz bol bol yiyecek getirsin size sucuk salam hahaha😂
laras21 mucizemizibekliyoruzz yurtdisindaki yeni dogan emizik ve biberonlar cok saglam ben turkiyeye hep tanidiklarimin bebeklerine göturuyorum hepte benden istiyorlar sizde emizik ve biberon istiyebilirsiniz:) ve bol cikolata;)
mucizemizibekliyoruzz Rabiamasat bübchen marka ürünler istedim şampuan 1.75 euro ucuzdu baya. vücut losyonu, krem vs istedim iyi marka diye biliyorum bübchen.iyi mi etmişim acaba 😄
mucizemizibekliyoruzz laras21 philips avent aldım onların hepsini ya. Bübchen şampuan vücut losyonu falan istedim ama iyi marka değil mi
Rabiamasat mucizemizibekliyoruzz evet bakım ürünleri de ucuz .. Almanyanın en iyi biberon markası nuk ve avent onlarda iyi
laras21 mucizemizibekliyoruzz iyiler cnm birde buranin kislik bebek tulumlari var cok minnoslar ruzgar soguk gecirmiyor kar icin yapilmis onlardanda isteyebilirsin bebegin kis bebegi olucaksa disari cikarirken giydirebilirsin kalin yelek ve batanyelere flan gerek kalmaz
mucizemizibekliyoruzz Fatmasnny temassız mı nasıl peki? Ben normal ateş ölçer aldım aslında. Basıyorsunuz koltuk altından ölçüyor falan. Abartmak istemedim okadar ama bilemedim şimdi
Fatmasnny mucizemizibekliyoruzz ama aldıysanız almayın tekrardan. Bizim otomatik ölçen yoktu. Burada da çok pahalı diye istedik açıkçası. 15 euro ya almışlar galiba indirimdeymiş o dönem. Ama tl ile kıyaslamamak lazım.
mucizemizibekliyoruzz Rabiamasat ben aslında mustela almıştım. Ama kuzenim 1.75 euro bübchen şampuan deyince getir getir bol bol getir dedim 😂 yani türkiyede çok pahalı bunlar. Bübchen iyi mi dedim iyi evet kullanabilirsin dedi ama bebiş olunca tedirgin oluyor insan sağlıklı mı diye 😊
Feelina Benim abim Almanya da. Almanya da da kendi para birimine göre pahalı. Yani ordaki para sadece türkiyr de değerli . Türkiye de fiyat bize ne kadar pahalı geliyorsa ordada onlara bi fark yok :)
mucizemizibekliyoruzz Feelina 1.75 euro şampuan için yine de ucuz sonuçta türkiyede 175 tl ye set aldım. Kuzenim bübchen set yaptı 6-7 euro tuttu kıyaslanamaz bile fiyatlar bence. 4-5 katı fazla ödemiş oldum ki türkiyede geçim sıkıntısı almanyaya oranla fazla 😄
mucizemizibekliyoruzz laras21 sorayım tulumları bi evet diğer ay olacak doğum ama kış için öyle tulumlarımız çok fazla yok. İyi akıl ettiniz teşekkürler 💕💕