Kızlar merhaba 28 gün oldu doğum yapalı sütüm vardı başlarda ama şuan baya azaldı kızım agliyo emmek istiyo ama süt çok az olduğu için daha çok ağlıyo napabilirm bir fikir verin lütfen sıvı fln tüketiyorum ama cogalmiyo azaliuo hatta biri kesilcek gibi çok üzgünüm 😞 sadece geceleri cokboluyo sabah tekrardan yok gibi