Kızlar benim bebiş hep kasiklarda daha doğrusu ters pozisyonda olduğu için hareketleri hep rahimde hissediyorum bugün resmen doguruyorum sanmıştım öyle tekme atiyorki sanki dışarı çıkacak psikolojik olarak iç camasirima bakıyorum doktora gittiğimde nst ye girdim sanci 0 hiç yok çok sukur doktorumda pozisyonundan kaynakli toplasmada çok olur dedi bugün mafetti bu durum beni benimle aynı haftada olup toplasma yaşayan var mı pazartesi kontrolüm var ama yarın gitsemmi bilemedim