Evet kızlar bende doğurdum 38+5 dün sabah başlayan sancılarım ve 1 cm açıklıkla hastaneye geldim doktor yatış verdi ancak kabul etmedim sancımı evde çekip gelecem dedim bütün gece sancı çektim bu sabah saat 7 de dayanamayıp hastaneye geldim ebe muayene etti açıklık 1 cm hala nerdeyse hiç açılmamış ve benim en büyük sorunum vajinusmus olmam doktor hiçbir şekilde beni muayene edemeyince sezeryana karar verdi cidden parmak sokamadılar nasıl insan kafası çıksın ki ben yine de inatla normal doğum istedim bu şekilde vajınusmusu yenerim sandım ama bebeği riske atmadım ve sezeryanı kabul ettim sezeryan oldum o da bir o kadar zordu ki resmen canım çıktı doğumun kolayı rahat olma arkadaşlar benim hikayem bu kadar varsa sorularınız yanıtlarım 😊