Sebahat42 mrb canım ilk hamileliğim de Ali acar isimli doktora gittim özel yerine hemde Behçet hastasıyım kan sulandırıcı aspirin kullanıyorum ona ramen ilk tahlil yapmadan ilacı kesti maalesef bebeğimi kaybettim şimdi 10 haftalık hamileyim çok şükür iyiyim aspirin iğne günlük kullanıyorum ama doktorlardan korkuyorum artık prof diye gittiğim kişi yüzünden acı yaşadım ama hikmet bey çok güler yüzlü merhametli saolsun insan tedirgin oluyo