seda2209 Hilal2905 valla ben çok seviyorum rennie şurubun tadını nane aromali zaten çok hoş tadı var normalde ben de şurup ilaç vs kullanmam sevmem de 😄
_edakrsu22 dmtturan alakası var bende dikkat ettim karpuz çikolata ve çay karpuz zaten artık mevsimi geçti çikolata her gün yemiyorum çay da dikkat ettim onu icince midemde sanki ateş yakıyorlar onuda kestim şimdilik