aseldurununannesi_ Asenakardg al bendende o kadar 13 haftalık oldum pazartesi randevu aldım korkuyorum 😦 yaptırmak şartmı acaba
ballibocek Kimse zorla götürüp yaptırmaya ak ama sizce bilmek güzel değil mi ? Bu arada ben de yaptırmadım (ikili üçlü hiçbiri) zira benim doktorum bu tarama testleri yerine nifty gen testi istedi. daha yüksek hassasiyetli diye