Nutelllaa Yelizalivefasulyeleri 17 haftanın içindeyim hiç almadım bu sefer almamak için elimden geleni yapicam 😃
susis Yelizalivefasulyeleri 13 haftada 3 kilo verdim üstelik nerdeyse mide bulantısı dahi yaşamadım, hep de gayet her şeyi yedim 😀 hatta belki daha bile çok yedim, kilo vermeme şaşırıyoruz.
Elaf1981 Rumeysa_2018 muhtemelen ilk haftalarda yoğun ödeminiz olmuş. O kadar hızlı kilo almak için günde 7000 kalori falan almanız lazım bu da mümkün değil. Adet döneminde bile 2 kilo ödem yapıyoruz. Hormonların etkisiyle su tuttuğunuzu düşünüyorum.
Rumeysa_2018 Elaf1981 maalesef bağırsaklarım olması gereken büyüklüğün 3 katına çıkmış doktorlarda çok şaşırdı fakat hormsnlar işte kimine zalim davranıyorlar 😅🙈
Elaf1981 Yelizalivefasulyeleri benim de aynı şekilde 12.haftam ve 3 kilo artış görünüyor ama kıyafetlerimde daralma yok. İştah artışım yok. Bu durum biraz da ödemle ilgili sanırım. Tamamının yağ olduğunu düşünmüyorum.
BurcuNalbant16 Nis doktorunuz ne dedi ? Fazla dedi mi canım. Bende 18+4 oldum 3 kilo aldım tam ideal ama zaten 20 den sonra alacaksın dedi
BurcuNalbant16 Yelizalivefasulyeleri fazla almışsın gibi canım ekmek, hamur işi, şeker , makarna pilav çok az tüket bence .
BurcuNalbant16 12Kbra12_ çok iyisiniz maşallah size . Bende ilk gebelikte 8 almıştım ama bunda en az 10 u bulur gibi