Ela2021 problem sizde mi eşiniz de mi ? Kurumsal bir yer Bahçeci. Ben bahçeci ve memoriali öneririm. Bahçeci çok çalışanı olduğu için maddi olarak biraz daha yoruyor. Memorialde de arkadaşların dediği gibi Semra Hanım var bende ismini çok duydum. Biz bahceciye gidiyoruz 2.deneme olacak. Oradaki doktorlar ile aynı işlemleri uyguluyorlar. Memorial ile de online görüştüm bütün dosya bilgilerimi paylastım aynısını söylediler. Ben bahceciye ayrı güveniyorum arkadaşımın 8 senedir olmuyordu her yere gittiler bahçeci de olumlu sonuç aldılar hemde ilk deneme de.. bilmiyorum ama galiba biraz da umudumu buna bağlamış da olabilirim.2. İhtimal Memorial olacak benim. Memorialde de gebe olan arkadaşım var kırşehir de. Çok paralar gidiyor hormonlar yükleniyor maddi manevi psikolojik yıpranıyor insan. Umarım doğru karar verirsiniz sonucunuz iyi olur. Bı de baya yoğun Cem hoca. Asistanı hazırlık yapmanızı istiyor muayene odasında. Siz hazırlığınızı yapıyorsunuz 5 dakka da yumurta büyümüş mu ona bakıp gidiyor. Belki bende sorun olsaydi uzun uzadıya konusacaktı o yüzden bilmiyorum.bana sağlıklısin dört dörtlük sonuçların dedi. Eşimden sebepli gidiyoruz biz. İnsAllah derman olurlar bize