gizemird merhaba kızlar, benim bebiş beni yine üzdü. 34+2 yim doktor karın çevresi zayıf diyor kilo almamış yine her yerinin ölçümü normal ama karın çevresi 2 hafta geç geliyor… napıcam bilmiyorum doğumdan sonra düzelir diyen var falan bilginiz var mı????
Bet-53 gizemird günde 2 ya da 3 hurma ye canım sütte iç kaşar peyniri ye gece kalk süt iç ve balık ye acayip kilo alacak ceviz de çok faydalı dene göreceksin hafta da 1 balık
Sanem3 gizemird canım hiç kafaya takma canını sıkma keyfine bak hiç üzülme önemli olan sağlığı ben 3 bebeğimi 40 +5 doğurdum 3kilo doğdu kzım. dr sürekli bebek geriden geliyor gelişmiyor falan diye diye son aylarımı bana zehir ettiler. Bnde çok kafaya taktım ama önemli olan sağlık gerisi boş şuanda 38 +2 günlük gebeyim buna da bebek önden gidiyor yok kafası büyükmüş de yani anlayacağın kafaya takmamak Rabbimize sığınmak
Semaa12 gizemird başka bir doktora da gittiniz mi aynisi bana oldu ya başka bir doktora gittim hayır gayet iyi dedi 2 haftadan fazla geriden geliyo dediği bebek başka doktorda tam haftasında çıktı çözemedim bu durumu ama öyle
Meht İki haftayı gecerse tehlikeli dedi bana doktorum benimki de 1 hafta geriden geliyor. 3 hafta olursa tehlikeli. Sıkma canını
gizemird Bet-53 ya bunların hepsini yapıyorum inan. hatta hurmaya erken başlamışsın dedi herkes ama günde 2 tane yiyorum kilo alsın diye 2300 kilosu ama ölçüm olarak diğer yerlerinden geri kalmış bebişim
gizemird Sanem3 ay inşallah dediğiniz gibi olur 🥺 sürekli bu konuda yıprandım bu geldiğim başka doktordu bu da şimdi böyle dedi inşallah sağlıkla doğar bebişler
gizemird Semaa12 herkesin ölçümü aynı olmuyo bana 28. haftada 1 hafta geriden geliyor dediler bu geldiğim yeni doktor zaten sorun yok demişti o zaman ama şimdi bu da ölçünce karın çevresinde gerilik gördü :(
Meht gizemird evet karın çevresi 1 hafta geriden geliyor ama önemli bir şey değilmiş. Kilo ölçümü 10 günde bir yapılması gerek dedi doktorum kilo almasına engel bir durum değil sıkma canını