Zuleyhadere25 Bugün kontrolüm vardı doktor bebeğin karın çevresi 1 hafta 10 gün geri kalmış dedi. Suyuma baktı suyunda azalmış dedi 50 ml kalmış pazar günü gel kendi sancın gelmezse suniyle gerekirse başlatalım dedi. Bu durumu yaşayan var mı ?
Elifnurkrcc42 Zuleyhadere25 37+4 de bende suyunun 50 ml olduğunu öğrendim aslında normal doğum denemeyi düşünüyordum 3 cm de açıklık vardı ama çok az kaldığı için şu hareketleri de azalmıştı aynı gün sezeryan oldum
Elifnurkrcc42 Zuleyhadere25 sizde Hareketlerini takip edin lütfen günde 10 kezden fazla hareket etmesi lazım
pembefiyonk Zuleyhadere25 cm ve ml arasında acaba nasıl bir ilişki var bilemedim bana hep cm olarak söylüyor 🤷🏼♀️
Zuleyhadere25 Elifnurkrcc42 günde kaç haraket etmesi gerektiğini bilmiyordum ama doktorum azalırsa haraketleri gel dedi. Acaba bu haftalarda su kaç ml olması gerkıyor?
pembefiyonk Zuleyhadere25 ben 38de gittim canım 2 gün önce suyun 17cm demişti sanki bana ya. Sen her hafta gitmiyor musun ? Yani bunu şuan mı farketmiş devlete mi gidiyorsun
Zuleyhadere25 pembefiyonk aslında geçen hafta kontrolumuz vardı ama doktorumuz yıllık izine çıkmıştı bu hafta geldi bende bu hafta bakıldım. 20 gün önce gitmiştk en son suyu güzeldi. Evet Devlete gidiyorum.
pembefiyonk Zuleyhadere25 anladım canım doktorun illa ki olması gereken bi planlama yapmıştır sen ve bebişin için hareketleri azalırsa doktora başvurursun gönlünü ferah tut 🥰🙏