Turkanorx11 Kizlar 7 haftalik hamileyim.kese var bebek yok. 1 hafta sonra yeniden doktora gidicem.umut varmı sizce .benim gibi böyle şey yaşayan varmı?
Pinkpurple Turkanorx11 ben yaşadım boş gebelik. Her şey normal ilerliyordu 7. Haftada bebeği göremedik. 8 +2 de gittim hala bebek yoktu ve kesem de hiç buyumemisti. Ama sizin hemen boş g3belik demek doğru olmaz geç döllenme de olabilir. 8 9 haftalarda gören var bebeklerini