svmeybgl risk değil ki bu detaylı takip, en başından beri planlı bir hamilelikti ve öncesi sonrası kan testi yaptırdım, tabini doktorlar en iyisini bilir fakat bana göre de hiçbir test yapmadan yükleme yapmak manasız geliyor, ayrıca bu tetkikleri en iyi doktorlardan birinde yaptırıyorum. zaten son aydayım sonraki testler de de gebelik şekeri çıkmadı , ben sadece başımdan geçeni aktardım , benim içim rahat bir anne adayı olarak size de bazı şeyleri daha detaylı araştırmanızı tavsiye ederim