Benim 19 da kısaldı. Ameliyat oldum. 31 olacağım cts. Ama serklaj olmayan da var. Fitille iğneyle yatıp dinlenme ile geçiyor zaman. Yatmayan da var yatamayan da var. Doktorun en doğru öneriyi
Yapacaktır zaten. Bazıları öneriyor yatmayı bazıları önermiyor. Ama iki türlü de sona kadar giden çok var.